maandag 16 december 2013

Cupcake Marsmallow met gesmolten Chocolade en Amarula-Botercrème

Voor de cupcakes: zie mijn basisrecept cupcakes (boven aan mijn blog).
Daar heb ik nog extra aan toegevoegd: Marsmallows.
De Marsmallows heb ik aan 6 van de 12 cupcakes toegevoegd om te kijken of het lekker is en zo niet, dan houd ik nog 6 heerlijke cupcakes over!
Voor de topping: zie mijn basisrecept mix voor botercrème (boven aan mijn blog).
De 200 ml. water of melk, heb ik vervangen door Amarula likeur.
Intussen heb ik ongeveer 100 gram pure chocolade au bain marie gesmolten. Zodra de cupcakes uit de oven zijn gehaald en afgekoeld, schep ik er met een theelepel wat gesmolten chocolade op. 
Dit laat ik ca. 10 minuten afkoelen, daarna spuit ik de botercrème er op en daar bovenop nog wat Mini Choco Discs (My Sweets).
Ik moet ze nog proeven, maar ben wel heel benieuwd naar de combinatie Marsmallow, Chocolade en Amarula-botercrème!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten