dinsdag 16 juli 2013

Cupcakes met bramen en een topping van banketbakkersroom


Weer gebruikt gemaakt van de cupcakemix van Soezie.

Na het mixen de bramen er door. Ik had een potje van HAK, braken op siroop. De bramen heb ik in een vergiet uit laten lekken zodat er niet te veel vocht bij zat. En ik heb een beetje bloem door de bramen gedaan, voordat deze door het beslag gingen. Dan zakken de stukjes niet naar de bodem van het cakeje.

Voorzichtig de bramen er doorheen gespateld. Jammer dat de kleur er niet zo aantrekkelijk uit ziet.....

11 vormpjes gevuld met het beslag d.m.v. een ijslepel.

Ik was zo dom om de cakejes uit de oven te halen terwijl de achterdeur openstond....dat is waarschijnlijk de reden dat ze een beetje zijn ingezakt.

Van Funcakes heb ik de banketbakkersroom gemaakt. Op 200 gr. mix nog 500 ml water toevoegen en dit 5 minuten mixen. Ik heb zelf voor de smaak er nog een zakje vanillesuiker doorheen gedaan.

Met een spuitzak de room op de cakjes gedaan.

En als toef op de topping.... nog een pecannootje extra!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten