maandag 28 oktober 2013

Cupcake Transport

Gisteren heb ik voor een collega 24 cupcakes gemaakt. Een deel met een witte crispy chocoladetopping die ik gekleurd heb en een deel met een MonChou-Topping. De cupcakes heb ik vanochtend meegenomen in een cupcake bewaarbox die ik bij Xenos heb gekocht.

Voor cupcakes met niet zo'n hoge topping is deze bewaarbox prima. Maar als je er een hoge toef op spuit met evt. nog een figuurtje van marsepein of fondant er boven op, dan heb je een probleem. In de bovenste tray gaat het goed, maar in de onderste tray niet. Ik had een flinke toef gespoten met een marsepeinen roosje er bovenop, dat was te hoog. Ik moest daardoor het roosje platleggen. En nog raakte de onderkant van de bovenste tray de topping op de cupcakes in de onderste tray. Het is natuurlijk jammer als je met je decoraties teveel rekening moet houden met je bewaarbox. 

Daarom ben ik vandaag eens gaan zoeken op het internet. Ik wil graag een bewaarbox waar er tussen de lagen genoeg ruimte is om cupcakes te plaatsen met een flinke toef met versiering er op. Ook zou het fijn zijn om de cupcakes wat makkelijker uit de tray te halen zonder dat je met je vingers de topping raakt. Ik vond van Snapware de Snap N Stack Cupcake Carrier.  De boxen zijn hoog genoeg en er zit ook nog een tray in met handvatten aan de zijkant waardoor je de tray makkelijk uit de box kunt halen.
Nu kan ik alleen maar sites in Engeland of Amerika vinden waar deze bewaarbox te koop is. Ik heb al wel een berichtje op Facebook en Twitter achtergelaten om te weten of deze bewaarbox in Nederland te koop is.....wie weet. Het lijkt mij wel wat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten