woensdag 30 oktober 2013

Cupcake Amandel met Licor 43 Botercrème

Omdat ik het zo leuk vind om cupcakes te bakken, krijgen mijn collega's bijna elke week wat lekkers voorgeschoteld. Zij zijn ook een beetje mijn kritische keurmeesters. Als dank heb ik een heerlijke fles Licor 43 gekregen. Of dat soms een hint was......een beetje. Daarom heb ik een botercrème gemaakt met wat van deze likeur er doorheen.


Voor de cupcakes: zie mijn basisrecept cupcakes (boven aan mijn blog).
Daar heb ik nog 1 eetlepel Jola Amandel aan toegevoegd.
Voor de botercrème: zie mijn basisrecept botercrème (boven aan mijn blog).
Daar heb ik nog 2 eetlepels Licor 43 aan toegevoegd. 
De botercrème heb ik in een spuitzak gedaan met een tip Wilton 2D en op de cupcakes gespoten. Daarna nog wat Musketzaad Feestmix van My Sweets boven op de botercrème gestrooid.
De collega's vonden de cupcakes heerlijk. Ik kreeg veel complimenten. De smaak van Licor 43 mocht wel wat sterker dus de volgende keer doe ik er mooi 4 eetlepels door....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten